valoracions de Restaurante chino oriental

Per a nosaltres la teva opinió és molt important !!

970 valoracions

Qualitat del menjar:85%

Servei de lliurament:88%

En general:86%

86.3/100

Mitjana general : 86.3%

Regina05/06/2026

Lorenzo05/06/2026

Borja Montejo collet05/06/2026

Sergi Monteserin04/06/2026

Minerva CS28/05/2026

El repartidor ha sigut molt professional. No el feu fora, si us plau. Gràcies.

Eva Gimena28/05/2026

Karla Angela Arévalo Novoa25/05/2026

Karla Angela Arévalo Novoa25/05/2026

Laia Briansó24/05/2026

Todo muy bueno, como siempre. Cantidad generosa y servicio rápido. Contenta con el servicio.

Andreu perez24/05/2026

Menjar bo, excepte El pollastre amb atmelles que nomes tenia 1 atmetlla.

Sergi Monteserin21/05/2026

Marta Casas17/05/2026

Marta Casas17/05/2026

Marta Casas17/05/2026

Nieves Díaz Ortiz17/05/2026

Sergi Monteserin14/05/2026

Josep M. Pons12/05/2026

Racions massa grosses

Eva Gimena11/05/2026

Jordi sal11/05/2026

Miquel Dorda10/05/2026